Searching...
Tuesday 24 April 2012
06:20 0

Keputusan DNA Sri Wani Tangguh


KUALA LUMPUR - Bekas dekan Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) yang mengesyaki isteri ketiganya seorang lelaki terpaksa menunggu sehingga 19 Jun depan untuk mendapatkan keputusan berhubung perintah menjalani ujian asid deoksiribonukleik (DNA) bagi mengesahkan jantina Sri Wani Choo Abdullah.

Pendaftar Mahkamah Tinggi Syariah, Nurul Wazeera Ahmad Dahlan menetapkan tarikh tersebut di kamarnya semalam di hadapan Sri Wani, 37, dan peguam yang baru dilantik, Boestamam Ahmad.

Hakim Syarie Abdul Walid Abu Hassan yang mendengar kes itu sepatutnya membuat keputusan terhadap permohonan Profesor Dr. Bahrom Sanugi, 61, namun prosiding ditangguhkan kerana dia mempunyai urusan rasmi di Labuan, Sabah.

Namun peguam syarie, Muhammad Hafiz Ab. Rashid yang mewakili pemohon dalam kes permohonan faraq ini tidak hadir begitu juga anak guamnya selepas dimaklumkan terlebih dahulu akan penangguhan tersebut.

Sri Wani yang ditemui media selepas penetapan tarikh tersebut berkata, dia hanya menyerahkan segala-galanya kepada peguam yang dilantik.

Pengusaha butik kecantikan itu mengahwini Bahrom, mantan Dekan Fakulti Penyelidikan dan Inovasi USIM di Songkhla, Thailand pada 19 Ogos 2009.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...