Searching...
Friday 13 April 2012
00:07 0

ABPBH – Blogger Politik Pun Campur-Sokong Zed Zaidi – Belasah Siti Nurhaliza



Siapa yang tidak kenal blogger politik ternama House PK. Nampaknya perang antara Zed Zaidi dan Aaron Aziz sudah menjalar ke peringkat luar biasa apabila blogger yang sangat sinonim dengan politik pun tumpang sekaki memberikan komen.

Apa pun, setiap kita ada pandangan tersendiri dalam sesuatu isu. Jadi kita harus hormat buah fikiran yang lain.

Berikut entri House PK yang diterbitkan 10 April lalu;
OH FAZURA! I LOVE THE WAY YOU ARE @missfazura! SITI BERTAUBATLAH!

Aku biasanya jarang nak puji artis wanita Malaysia ni, tapi tak tau kenapa la, artis bernama Fazura ni aku cukup suka dengan gaya dan penampilan dia, dia ni bagi aku adalah artis yang paling cantik dalam Malaysia. AKu suka lakonan dia, aku suka cara dia berpakaian, aku suka cara dia berinteraksi dengan wartawan.

Dia ni pandai bawak diri dan terover macam artis-artis lain di negara kita ni, Walaupun satu masa dulu dia penuh dengan cerita kontroversinya tapi kini aku tengok Fazura sudah semakin matang dan semakin cantik. Gadis Pahang ni memang A la!

Masa ABPBH hari tu pun, dia ni memang class penampilan dia, tak la over macam si makcik tua kutuk tak sedar diri bernama Didie Alias tu, geli siot aku tengok makcik over tu, dia telah mencemarkan kehebatan ABPBH sebenarnya, aku tak faham kenapa BH ambik sampah macam dia tu.

Argghh persetankan makcik over tu, yang penting Fazura memang kelas dan cantik! All the best to Fazura, love u babe!

OH! Ada satu benda lagi aku nak cakap pasal ABPBH ni, aku dengar Siti NurHaliza sudah herdik sama Zed Zaidi pasal dia pertikai mamat Singapork tu menang.

Siti, aku nak cakap sikit la ya, aku rasa negara kita ni tak le ketandusan pelakon sampai kita nak angkat orang-orang SINGAPORK jadi Champion ok, kepada rakyat malaysia yang memilih Aaron tu, bawak0-bawak la bertaubat sikit. Apa nak jadi dengan korang ni?

Apa negara kita dah takde palkon yang boleh tandingi mamat Singapork tu ke? mmat tu dok bangga tunjuk IC Singapork dia sampai orang terperasan tangan dia berkurap tu tak sedar ke bahawa dia sayangkan negara dia?




Berita Harian pun satu hal, yang hangpa dok pi bagi si Aaron tu buat apa? Kenapa pengarah berkaliber seperti Kabir Bhatia tak dibenarkan masuk dalam pertandingan? Sebab dia orang India so tak boleh la ya?

Double standard apa ni? Satu boleh sebab SINGAPORK, satu lagi tak boleh sebab dia dari INDIA? Kalau nak BAN, kasi ban semua la. lagi pun Khabir tu ambik pelakon semuanya orang tempatan, banyak drama dan filem dia memang terbaik.

So Siti, think before you talk. Kepada brader ZED ZAIDI wa sokong lu bro! Kasi stop semua imigran berlakon kat sini, kalau tak nak stop gak, lepas ni kita ambik pekerja kontrak Indon dan jadikan mereka hero ya!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...