Searching...
Thursday 12 July 2012
01:38 0

Foto Perkahwinan Suami Bukti Irma Hasmie Isteri Kedua Redza!

APA kebenda la Murai.com ni dok mengorek-ngorek cerita rumah tangga orang. Budak tu dah kahwin elok-elok lagi dok pegi cari benda-benda yang dah lepas.

Aku semenjak blog ni dah bercampur baur dengan dunia hiburan, memang banyak beza dengan tulisan politik semata-mata. Politik pun suka mengungkit kisah lama, tapi kesannya tak berapa ketara, tapi kalau artis, diungkit kisah-kisah lama, boleh cerai berai ooo...jangan main-main..

Murai.com merupakan salah satu blog hiburan yang cukup berpengaruh. Jadi, tugasnya untuk menyebar luas berita-berita sensasi amatlah berkesan.

Kadangkala, kalau penulisan tersebut hanya untuk memenuhi tuntutan nafsu sendiri, tak payah la dikongsi-kongsikan...tambah pula hal rumah tangga orang. Nak ganti Zubir jugak ke?
"Selain informasi tersebut, terkandung juga gambar persiapan persandingan bersertakan gambar pelamin. Cuba tengok gambar di atas. Gambar inilah yang MUrai Batu terima dan ingin kongsikan bersama pembaca semua.- ini laporan di Murai.com"
Tajuk berita yang dia tulis, Foto Perkahwinan Pertama Suami Irma Hasmie Tersebar sedangkan gambar tersebut dia sendiri yang perolehi dulu. Jadi sapa yang menyebarkannya? Bunyi 'tersebar' tu macam dah spread out gila babi...hahahaha..
Entahlah, mungkin Murai.com masih merasa berbaloi bercerita mengenai kisah lampau suami orang dengan beranggapan artis itu hak peminat, so peminat berhak mengetahui apa yang berlaku pada artis yang diminatinya...hehehe, artis pun manusia juga...ada perasaan dan privasi..

Bila nengokkan komen-komen yang diberikan, rata-rata bengang dengan tindakan Murai.com yang menyebarkan foto-foto lampau suami Irma ni..jadi apa syoknya kena maki? Adoih... Lantak ko lah... - PilihanAnda


artikel berkaitan :
1. Status Terbongkar! Irma Hasmie Isteri Kedua Redza?
2. Ibu Irma Enggan Ulas Anak Isteri Kedua Redza

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...