Searching...
Saturday 28 June 2014
00:26 0

TERKINI Aidil Tak Jenguk Anak Sebab Tinggal Jauh Di Johor Bahru




Nampaknya perang di antara bekas pasangan suami isteri, Aidil Zafuan dan Rita Rudaini masih belum berakhir.

Menerusi laporan Berita Harian pada Selasa, Aidil Zafuan telah mempersoalkan tujuan sebenar Rita Rudaini memberikan kenyataan kepada media baru-baru ini.

Aidil pada awalnya mahu berhenti membuat kenyataan balas tetapi selepas kenyataan Rita menyentuh perihal isterinya Zarema Zainal, dia bangkit mempertahankan isteri.

“Mengapa tiba-tiba Rita membuat pendedahan seperti itu. Apakah tujuannya berbuat demikian? Dalam hal ini, hanya saya dan isteri saya tahu perkara sebenar. Jujurnya kami tidak terkesan langsung dengan pendedahan yg dibuat.

“Pada awalnya saya malas hendak berbalas kenyataan atas nasihat kawan-kawan. Tapi saya perlu bersuara kerana perkara itu membabitkan isteri saya sekarang. Rita mengadu kepada para media kononnya dua minggu sebelum perkahwinan baru saya mahu menjenguk anak dan selepas bernikah langsung menghilang. Hakikat sebenar saya sudah lama mahu menjenguk anak.

“Bukan dalam tempoh 2 minggu tapi sebelum itu lagi. Saya ada mesej (Rita) bertanyakan soal anak dan meminta kebenaran untuk bertemu mereka. Malangnya tiada sebarang jawapan. Hanya pada seminggu sebelum saya kahwin, baru dia membalas mesej dan izinkan saya jenguk mereka.

“Itupun kawan yg beritahu selepas terlihat gambar itu di Instagram Rita. Apabila saya tanyakan perkara itu, Rita tempelak saya balik.

“Bukanlah lebih wajar beliau maklumkan kepada saya bahawa anak saya sakit kerana saya adalah bapanya. Ini tidak, beliau lebih senang muat naik gambar ke Instagram daripada memberitahu saya,” jelas Aidil Zafuan panjang lebar.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...