Searching...
Tuesday 24 June 2014
07:40 0

DUNIA Lagi mangsa rogol digantung



  • Penduduk menemui mayat mangsa digantung pada sebatang pokok berhampiran rumahnya.Penduduk menemui mayat mangsa digantung pada sebatang pokok berhampiran rumahnya.

 1 / 1 

 Seorang mangsa rogol dibunuh kejam apabila mayatnya digantung pada sebatang pokok di sebuah perkampungan miskin di Layyah, wilayah Punjab, Pakistan, kelmarin.

Pegawai polis kanan Sadaqat Ali Chohan berkata, Muzammil Bibi, 20, diserang tiga lelaki berhampiran rumahnya sebelum diheret ke kawasan semak untuk dirogol secara bergilir-gilir.

“Ini adalah serangn rogol paling kejam di Pakistan. Ketika ditemui, mangsa pengsan dan pakaiannya koyak-rabak,” katanya pada laporan Dailymail.


Menurutnya, melalui siasatan awal, mangsa dicekik di leher dan dipukul beberapa kali berdasarkan kesan lebam pada anggotanya.

Difahamkan, ibu bapa mangsa meminta bantuan penduduk kampung untk mencari mangsa sejurus mengetahui kehilangannya.

Keesokan harinya, penduduk kampung menemui mangsa tergantung pada sebatang pokok berhampiran rumahnya dalam keadaan tidak bermaya dan berlumuran darah.

Bulan lalu, kes sama turut berlaku apabila penduduk kampung menemui dua mayat adik-beradik mangsa rogol tergantung pada sebatang pokok di sebuah perkampungan di Uttar Prakash, India.

 

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...