Searching...
Thursday 14 June 2012
22:09 1

Panas ! Marsha Pula Sindir Neelofa Kes Saman Anzalna

MARSHA mengatakan sesuatu yang berbentuk sindiran kepada Neelofa dan Anzalna di laman Twitternya. Kata Marsha, dia pelik dengan dengan kes pergaduhan antara dua pelakon wanita itu yang timbul perlukah sehingga sampai ke tahap saman-menyaman.

“Sumtimes i wonder kenapa kes gaduh ble smp nk kena saman bagai.shud settle it one to one n not go to public. Well im just saying. #ATASPAGAR,” tulis Marsha.
Nampaknya, isu gaduh ‘ribut taufan’ yang berlaku antara dua orang pelakon wanita, Neelofa dan Anzalna Nasir semakin besar jadinya.

Isu membongkarkan cerita Neelofa yang berperangai buruk dan busuk hati mula timbul apabila Anzalna berani membongkarkan perlakuan buruk Neelofa yang dilakukannya ketika menyertai pertandingan Dewi Remaja satu ketika dahulu.

Tindakan yang dilakukan oleh Anzalna itu juga dibuat selepas seorang lagi pelakon wanita lain, Tasha Shilla menceritakan perkara yang lebih kurang sama berlaku kepadanya sewaktu memenangi anugerah dalam ABPBH 2011 yang lalu.
Selepas cubaan memburukkan Neelofa muncul satu-persatu dari Tasha Shilla dan Anzalna, seorang pelakon wanita comel lain, Izara Aisyah juga memberikan kenyataan.

Tetapi, Izara tidaklah memihak sesiapa dan lebih bersikap berhati-hati dalam melontarkan pandangannya kerana tidak mahu sahabat-sahabat artisnya bergaduh sesama sendiri.Turut tidak mahu ketinggalan dalam isu panas itu ialah Marsha Milan Londoh.

Kalau begitu, bukan sahaja Zed Zaidi nak mencuba untuk campur tangan dalam kes pergaduhan ‘Lofa VS Anzalna’ ini. Mungkin Marsha pun teringin agaknya nak ‘join’?

Yang pasti, kes tuduh-menuduh fitnah ini bukan sahaja hanya tertumpu kepada Neelofa dan Anzalna sahaja, tapi, sudah melibatkan banyak nama artis wanita yang turut terjerumus ke ‘gaung’ pergaduhan itu.

1 comments:

  1. nk tumbang sekakilah tu..@pun ambik kesempatan utk popular.keke

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...