Searching...
Tuesday 26 June 2012
23:20 0

Angry Birds : Heikki Kini Boleh Dimainkan Pada Pelayar Web Anda


Rovio, seperti pernah mempromosikan sebelum ini, hari ini telah pun memperkenalkan permainan baru berasaskan web, dinamakan sebagai Angry Birds Heikki, yang mana membawakan serba sedikit tema perlumbaan F1. Hari ini, hanya level Silverstone sahaja diaktifkan, dengan yang lain akan menyusul secara berperingkat.

Salah satu sebab mengapa Rovio memperkenalkannya adalah disebabkan Rovio merupakan salah satu penaja untuk Heikki Kovalainen, salah seorang pelumba F1.

Angry Birds Heikki ini membawakan permainan berasaskan web, dimana selain membawakan watak burung yang biasa, ia turut membawakan watak burung dengan topi keledar, dimana para pemain boleh mengaktifkannya dengan mendapatkan kod khas daripada Facebook untuknya.

Bagi anda yang sememangnya jatuh cinta dengan Angry Birds, boleh memainkan permainan ini pada pelayar web anda hari ini. Namun bagi kami sendiri, kami mula terasa agak kebosanan dengan permainan Angry Birds, dimana mungkin Rovio perlu menghentikannya sementara, dan memperkenalkan Amazing Alex secepat mungkin,

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...