Searching...
Tuesday 24 April 2012
12:20 0

Tuah Teka Ketawa Artis


Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu. Seorang pemandu teksi, Ahmad Rusdi Mat Daud telah berjaya membawa pulang RM32,400 dalam pertandingan akhir peraduan ‘Ketawa & Ceria, Menang Sehingga Suku Juta Ringgit. Dia yang pada awalnya berjaya menangkap wang spesimen berjumlah RM22,400 menerima kejutan dari pihak Suria FM apabila menerima wang tambahan RM10,000 lagi sebagai hadiah.

Setelah 4 minggu berlangsungnya peraduan’, kini 15 finalis berentap untuk merebut wang tunai sehingga suku juta ringgit. Peraduan yang bermula sejak 19 Mac dan berakhir pada 13 April lalu mencari pemenang utama dalam kalangan pendengar yang berjaya meneka 5 ketawa selebriti mengikut turutan dengan betul.

Bertempat di Tropicana City Mall, para peserta ini telah dimasukkan ke dalam bilik kaca bersama dengan wang berbentuk spesimen bernilai suku juta ringgit. Dalam masa 30 saat, mereka merebut wang yang berterbangan di dalam bilik kaca dan peserta yang mengumpul wang dengan jumlah yang paling banyak adalah pemenang yang dicari.

Selain itu, Suria FM juga dengan kerjasama pasaraya Tesco akan mengadakan siri jelajah karaoke ‘Duet Oke Tesco bersama Suria FM’ yang akan diadakan di 20 pasaraya Tesco sekitar selatan, utara dan Lembah Klang. Ia bakal bermula 21 April 2012 dan 22 April ini di Tesco Plentong dan Tesco Tebrau, Johor dan akan berakhir pada 23 Jun 2012. Pertandingan ini merupakan pertandingan karaoke secara berduet dan terbuka untuk semua.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...