Searching...
Monday 23 June 2014
07:37 0

BERITA 2 Gambar Restoran Di Banting



Minum sambil berg-e-s-ek, itulah menu tambahan ditawarkan pengusaha sebuah restoran di sini yg menyediakan sekurang-kurangnya 10 wanita warga China untuk menjadi peneman pengunjung sepanjang menjamu selera di premis dalam ladang kelapa sawit itu.

Terletak jauh di pinggir kota, gadis muda berkulit puti-h g-ebu yg rata-rata­nya berusia 20-an ini boleh dibawa kel-uar dan di-ajak ke ra-n-jang dengan bayaran kira-kira RM500 oleh pengunjung mata keranjang, terutama pelanggan tetap,

Itulah gambaran boleh diberikan kepada restoran berkenaan yg menawarkan khidmat pelayan pelanggan (GRO) ‘China Doll’ kepada pengunjung­nya dipercayai sejak beberapa bulan lalu.

Beroperasi kira-kira 500 meter dari jalan utama, tidak siapa menyangka ada lebih 10 G-R--O asyik melayan pelanggan secara terbuka di restoran berkenaan.

Selain kopi dan teh, pelanggan boleh menikmati makanan dan minuman keras selain menjalani sesi urutan dan belaian manja si ge-nit yg hanya mengenakan skirt pendek dan b-aju ni-pis bagi menarik pelanggan.




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...