Searching...
Saturday 16 June 2012
23:42 0

Ustaz Tuduh Sultan Johor Adik Beradik Syaitan

SEJAK Nizar Biadap galak mencerca Sultan Johor, semakin ramai orang Melayu tampil dengan keberanian luar biasa membidas Sultan Johor. Terbaru, seorang ustaz menyamakan ciri-ciri syaitan dengan Sultan Johor tanpa usul periksa.
Berkaitan isu plat kereta WWW 1, apakah yang menjadikan ia dituduh sebagai suatu pembaziran ? Di manakah ciri-ciri pembaziran yang berlaku ?

Sultan Johor adalah seorang raja yang pemurah, baginda akan menyalurkan wang persendirian baginda kepada rakyat dan baginda sendiri pernah membayar zakat sejumlah kira-kira RM1juta kepada Baitulmal Johor. Selain daripada itu, baginda tidak mengambil gaji dari pendapatan negeri Johor.
Memanglah hakikatnya baginda juga manusia tetapi apakah dosa dan kesalahan baginda kepada pakatan rakyat sehingga Nizar Biadap menyeret baginda ke kancah politik ?

Hanya kerana Sultan Johor merestui UMNO menerajui Melayu di Johor maka pakatan rakyat melihat baginda sebagai ancaman kepada hasrat besar DAP untuk merepublikkan Malaysia.
Sultan Johor layak untuk menyumbang wang baginda kepada Kerajaan Persekutuan melalui pembelian plat WWW 1. Jika selama ini baginda menyalurkan wang sumbangannya kepada rakyat Johor, apa salahnya baginda menyumbang kepada rakyat seluruh Malaysia ?

Melalui pembelian plat WWW 1 tersebut, baginda menambah dana JPJ sekaligus menjadi hasil perolehan Kerajaan Persekutuan.
Baginda juga tidak membuang plat WWW 1 tersebut ke dalam longkang. Baginda memanfaatkannya sebagai salah satu plat kenderaan baginda. Di manakah yang dikatakan membazir ?

Orang Melayu pakatan memang telah rosak diracun oleh DAP hanya kerana tidak mampu menjatuhkan UMNO maka mereka sanggup menjual maruah dan tanah air. - sumber

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...