Searching...
Saturday 16 June 2012
14:51 1

Suntik Vitamin C Setiap Bulan - Perbezaan Ketara Wajah Adira Dulu Dan Kini

KL, 16 JUN 2012: Jika anda perhatikan, penampilan seseorang artis itu pastinya nampak berbeza di awal kemunculan sehinggalah ke gaya terkini. Ianya terjadi bukan saja kepada artis wanita tetapi turut mengheret artis lelaki juga.

Bercakap mengenai perubahan ini, Murai Batu lihat perubahan paling ketara berlaku kepada artis tempatan bukannya pada penampilan gaya tetapi terletak pada wajah mereka.

Sungguhpun pembedahan plastik bukanlah amalan bagi artis tempatan, namun ada banyak juga artis wanita tempatan khususnya telah mengambil langkah lain untuk nampak cantik.

Yelah, tidak seperti artis Korea Selatan yang banyak sangat membuat pembedahan plastik. Siapa dia? anda mungkin tahu jawapannya.

Alkisahnya, Murai Batu tidak hairanlah apabila mendapat tahu, naib johan Akademi Fantasia 8 (AF8), Siti Adira Suhaimi atau Adira telah membelanjakan lebih RM300 sebulan semata-mata untuk cantik.

Dengarnya, setiap bulan Adira akan mengambil suntikan vitamin C untuk mengekalkan kulitnya agar sentiasa putih dan licin.

Ohhh...patutlah kulit Adira semakin putih melepak. Berbeza sekali ketika dia menyertai AF8.

Apapun, tidak kisahlah sebagai artis atau pun tidak, kecantikan perlu dijaga bukanlah untuk menunjukkan tetapi lebih kepada ketenangan hati. - murai
Adira Dulu
 

Adira Kini

1 comments:

  1. kecantikan perlu dijaga.tp sbgai islam btas2 tue kene jga juga..... wallahualam,..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...