Searching...
Tuesday 15 May 2012
16:16 0

TERKINI!! Saksikan!! Najib Dimalukan di London... (Video Inside)




Malang lagi nasib Najib.. jika dulu selepas BERSIH 2.0 beliau telah ke London, Queen Elizabeth telah menyambutnya dengan berpakaian kuning dan satu demonstrasi oleh rakyat Malaysia telah diadakan oleh rakyat Malaysia di sana.

Kali ini malangnya berganda.. kerana ketibaannya telah disambut dengan bunga kuning juga manakala majlis yang diadakan olehnya di 02 juga dicemari dengan laungan BERSIH ketika beliau smahu berucap membuatkannya tersentak.

Apa yang membuat malangnya berganda ialah semua yang hadir ke 'An Evening with Prime Minister' yang bertujuan untuk mempromosikan dirinya itu ialah makanan, minuman dan juga pengangkutan telah disediakan oleh pihak Kerajaan Malaysia sendiri secara percuma buat mereka yang mahu hadir..

Perkara ini telah dinyatakan dilaman web Suruhanjaya Tinggi Malaysia di London dimana semua rakyat Malaysia di UK adalah dijemput untuk menghadiri majis ini secara percuma, dengan makanan dan minuman yang disediakan dan hiburan kebudayaan yang ditawarkan keseluruhannya - sila baca di ( SINI )

Best jugak tinggal di London ya.. nak malukan Najib pun kerajaan tanggung..

Saksikan!! Najib dimalukan di London!!




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...