Searching...
Friday 4 May 2012
15:24 0

Seorang Lelaki Nekad Potong Alat Kelaminnya Kerana Dilarang Nikahi KekasihSeorang Lelaki Nekad Potong Alat Kelaminnya Kerana Dilarang Nikahi Kekasih





Seorang lelaki  Mesir berusia 25 tahun memotong alat kelaminnya setelah sang ayah tidak memberikan izin untuk menikahi kekasih pujaannya.

Seperti yang diberitakan dari Metro.co.uk, sang ayah menolak memberikan izin sang anak untuk menikahi kekasihnya kerana si perempuan berasal dari kalangan bawah.
Usaha sang anak selama 2 tahun meminta izin sang ayah sepertinya sia-sia. Sang anak pun akhirnya memanaskan sebuah pisau dan memotong alat kelaminnya itu.

Si lelaki itu  sendiri berasal dari keluarga penting di provinsi Qena, Mesir bahagian selatan dimana daerah itu merupakan salah satu provinsi  termiskin dan juga paling konservatif.
Lelaki 25 tahun itu akhirnya dibawa ke hospital. namun sayangnya kerana tindakannya itu sepertinya si lelaki itu harus kehilangan alat reproduksinya kerana para doktor tak boleh menyambung kembali organ yang sudah putus itu.

Dan seperti yang dijelaskan pihak berwajib, si lelaki itu kini masih dalam penyembuhan.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...