Searching...
Friday 18 May 2012
01:07 0

Gossip: Pemuzik Dan Suami Aktress Miliki Anak Luar Nikah, 25 Tahun Dahulu

Sebelum kita mulakan sidang bergossip, gambar di’sebelah adalah watak fiksyen Don Draper daripada siri TV Mad Men & merokok amat membahayakan kesihatan anda.


Gossip yang ingin kami sampaikan ini memang tidak 100% sahih namun menurut apa yang kami miliki dan dengar dari mereka yang terlibat, kebarangkalian itu memang ada.

Pemuzik juga bergelar suami kepada seorang pelakon wanita ini di’khabarkan memiliki gaya hidup yang sangat tidak sihat ketika remaja & pergaulan bebas menjadi rutin harian.

Dan, akibat daripada kehidupan beliau yang sebegitu, pemuzik yang berwajah awet muda ini di’khabarkan memiliki anak luar nikah yang kini berusia 25 tahun, tanpa pengetahuan sesiapa.

Namun hubungan anak perempuan & pemuzik ini sangat baik sehingga ke hari ini & menariknya beliau sering di’perkenalkan sebagai rakan kerja kepada si isteri dan juga ahli keluarga lain.

Kami positif yang pemuzik ini mempunyai sebab tersendiri untuk menyembunyikan identiti anak gadis beliau daripada pengetahuan keluarga & peminat — lebih lebih lagi perkahwinan beliau belum ada rezeki untuk memiliki zuriat baru.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...