Searching...
Wednesday 25 June 2014
01:22 0

BERITA ! Zul Ariffin Dedah Pengalaman Bercinta Dengan Abby Abadi




“Saya pun tak berani hendak komen mengenai isu ini. Kita tidak tahu apa sebenarnya yg telah berlaku di sebalik kejadian ini. Apa yg boleh saya cakap sepanjang 3 tahun saya bersama, dia ialah seorang yg baik dan bukanlah seperti yang didakwa”


“Tidak pula dia mencederakan saya. Semuanya baik setakat mana saya bersamanya seketika dahulu. Saya sebenarnya tahu pun perkara itu daripada media dan yg lain-lain saya tidak tahu secara terperinci di sebalik apa yg sebenarnya telah berlaku,“



Itulah antara pendedahan Zul Arifin mengenai pengalamannya bercinta dengan Aby Abadi.

Pelakon yg dikatakan sedang hangat bercinta dengan producer, Gayantri ini sebelum ini pernah bercinta dengan Abby Abadi. Oleh itu, sememangnya dia menjadi tumpuan ramai yg ingin mengetahui bagaimana pengalamannya ketika bercinta dengan Abby Abadi.

Adakah dia turut dicakar? Ataupun dia dikongkong oleh Abby Abadi? Mahupun dimarahi oleh Abby Abadi selalu? Jadi pendedahan di atas merupakan jawapan daripada artis ini terhadap persoalan-persoalan yg merumitkan ini.

 

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...