Searching...
Tuesday 10 July 2012
23:53 0

David Teo: Sudah Sampai Masanya Untuk Ahmad Idham Mula Berdikari


Hujung minggu lalu & semalam, hampir semua media massa tempatan menulis tentang David Teo yang khabarnya sengaja tidak menjemput Ahmad Idham ke pratonton filem 8 Jam.

Hari ini, David Teo melalui Berita Harian membuka mulut memberikan jawapan beliau tentang desas desus mengatakan yang ada pergeseran dengan Ahmad Idham.

David Teo menjelaskan yang tiada tayangan perdana kepada media di’adakan kerana beliau sekeluarga sedang berkabung di’atas pemergian bapa mertua beliau.

Beliau turut mengatakan tiada sebarang majlis yang di’hadiri sepanjang tempoh berkabung & majlis tayangan 8 Jam untuk peminat pun tidak dapat di’hadiri. Hmm.

David Teo turut menyebut yang tiada istilah ‘terpaksa’ untuk Ahmad Idham yang menganjurkan sendiri majlis tayangan perdana untuk para media minggu lalu.

MIG Pictures telah pun melaburkan hampir RM500,000 untuk promosi di televisyen & surat khabar dan Ahmad Idham tidak perlu risaukan tentang publisiti media.

Tetapi, kami sebenarnya masih ragu dengan kenyataan David Teo yang mengatakan beliau tidak dapat hadir ke majlis tayangan 8 Jam bersama peminat. Hmm.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...