Searching...
Friday 18 May 2012
22:28 0

Lelaki Lapor Polis Setelah Restoran "All You Can Eat" Mengusirnya Kerana Makan Banyak




Selama ini kita fikir restoran "all you can eat" akan membiarkan kita bersantap sepuasnya hingga kenyang, tapi pada kenyataannya ternyata tidak. Paling tidak peraturan tersebut tidak berlaku untuk sebuah rumah makan di Wisconsin.

Semua urus niaga rumah makan all you can eat pasti tahu, bahawa pelanggan  yang mempunyai selera makan di atas rata-rata adalah jelek untuk bisnes. Tapi bukankah itu faktor resiko yang tetap harus diambil?

Sebuah restoran dari Wisconsin nampaknya tidak pernah mengira jika suatu ketika seseorang yang memiliki kapasiti perut seperti kobayashi bakalan datang dan menghabiskan stok makanan mereka. Tepatnya, pada kes ini, seorang lelaki melahap habis sedosin ikan goreng yang mereka sediakan. Dan sebelum lelaki tersebut sempat menambah ikan yang ke tiga belas, pekerja restoran mengusir lelaki tersebut secara halus, dengan memberikan paket berisi 8 ikan goreng untuk dibawa pulang.

Tak terima, sang pelanggan protes dan menuduh restoran tersebut telah memberlakukan iklan palsu. Ia melaporkan kejadian ini kepada polis  dan dua hari kemudian kembali dengan membawa papan demo.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...