Searching...
Saturday 19 May 2012
15:08 0

'Kisah Cinta Kami Bukan Contoh Yang Baik' - Diana Danielle

Hubungan cinta yang terjalin di antara Diana dan aktor, Farid Kamil bukan lagi satu rahsia. Namun, berbeza dengan pasangan selebriti lain, baik Diana mahupun Farid, keduanya lebih selesa bercakap mengenai karier dan tidak mahu menggembar-gemburkan hubungan mereka kepada umum termasuk mempamerkan kemesraan.

Menjelaskan mengenai hubungannya dengan Farid, Diana berkata, dia tidak mahu bercakap mengenai kisah cintanya bukan kerana takut episod lama berulang kembali, sebaliknya tidak mahu menjadi contoh tidak baik kepada generasi muda.

“Kadangkala ada peminat yang menganggap artis sebagai ikon atau model mereka. Bagi saya dalam karier seseorang artis, kisah cinta tidak perlu ditonjolkan dan ia bukan contoh yang baik. Saya lebih selesa orang bercakap mengenai lakonan saya atau bidang nyanyian dan tidak mahu bercakap mengenai perkara yang remeh temeh.

“Jika saya sendiri rasa tidak suka bercakap mengenai hubungan cinta, saya percaya pembaca sendiri tentu muak bila membaca mengenai kisah cinta,” katanya.

Biarpun ramai yang bertanya mengenai masa depan hubungannya dengan Farid, Diana berkata, mereka berdua tidak pernah membincangkan mengenai hal pertunangan, perkahwinan dan sebagainya.

“Tak berbincang bukan bermakna kami tak bersedia. Jika jodoh sudah sampai, esok pun kami boleh berkahwin. Cuma ini melibatkan air muka kami dan keluarga. Rasanya bila sudah pasti, barulah sesuai untuk bercerita dengan lebih lanjut,” katanya.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...