Searching...
Sunday 15 April 2012
02:06 0

Cincin Pertunangan Angelina Jolie Bernilai RM764,000


WASHINGTON: Cincin yang kelihatan di jari manis aktres Angelina Jolie, dipercayai cincin pertunangannya dengan aktor Brad Pitt dianggarkan bernilai RM764,000 (ASD 250,000).

Difahamkan, aktor berusia 48 tahun itu menempah khas cincin berlian dengan potongan baru zamrud itu daripad pembuat jauhari Robert Procop sebagai cincin pertunangan mereka.

Jolie, 36, dilihat menyarung cincin enam karat itu ketika pasangan berkenaan menghadiri sebuah majlis tertutup di LACMA, baru-baru ini.

“Cincin berlian yang bertatahkan potongan batu zamrud mempunyai beberapa segi, ia tidak bersinar seperti potongan batu yang lain tetapi itu bermakna ia perlu dihasilkan dengan kualiti terbaik.
Cincin berlian bertatahkan potongan batu zamrud dianggarkan bernilai RM764,000 menjadi cincin pertunangan pasangan kekasih itu.

“Kilauan batu zamrud ini putih dan suci. Memandangkan Brad dan Angelina sering memilih unsur-unsur yang simbolik dan emosi dalam hubungan mereka, maka tidak hairanlah Brad memilih cincin itu sebagai simbolik cinta mereka yang tidak akan pudar.

"Cincin itu akan menjadi harta pusaka yang bernilai tinggi. Saya menganggarkan ia bernilai ASD250,000,” kata pakar jauhari Michael O’Connor kepada majalah Us Magazine.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...