Searching...
Thursday 5 April 2012
04:24 0

Alienware M17x R3 3D Laptop

ALIENWARE
Jom try Alienware yang terbaru!

Dengan permainan komputer riba  Alienware's   first 3D-capable , persaingan anda akan merayu belas kasihan.
  • Grafik minggat skrin dengan Alienware 1 3D-capable2 ™ komputer riba.
  • Letakkan diri anda dalam tindakan dengan pilihan 17 inci, penuh paparan definisi tinggi(HD) 1080p.
  • Kuasa melalui permainan dan aplikasi tegar sengit dengan Generasi 2 Intel ® Core ™pemproses.


In-Your-Face 3D Graphics
Anda akan membasahkan seluruhnya untuk perlindungan dengan grafik hyper-realistikpowered by NVIDIA ® atau AMD grafik pilihan pada M17x. Gamer boleh mengenkol tetapan dalam permainan dan menikmati pengalaman HD. Ingin Melihat ke dimensi lain?Grafik NVIDIA pada M17x membolehkan pengalaman visual 3D apabila bermain definisi tinggi 3D permainan dan kandungan Blu-ray.


Killer View
Dari sudut mana-mana, pandangan M17x yang menakjubkan. Menikmati pilihan HD penuh, 1080p paparan 17 inci menyampaikan kualiti imej besar apabila melihatkandungan HD. Mengagumi keindahan visual dan rasa sentuhan lembut sistem apabila mengambil dengan anda. Ia menakutkan di luar kerana ia berada di dalam, penuh dengan kombinasi yang sempurna kuasa, prestasi dan mudah alih.


Dominating Power
Mencari dan memusnahkan dengan keyakinan dengan pilihan Intel ® Core ™ i7pemproses dan sehingga 16GB memori 1333MHz berprestasi tinggi. Perlukan kuasa tambahan? Intel Turbo Boost 2.0 secara automatik mempercepatkan pemproses andauntuk prestasi ditambah. Perlu untuk keluar dari rumah untuk sementara waktu? Hayat bateri yang panjang akan membolehkan anda untuk mengambil M17x dengan anda dimana sahaja anda pergi, meninggalkan cara penyesuai AC di belakang.

Mission Control
Mengawal dan memperibadikan sistem anda dari user-friendly Alienware Command Center .


AlienTouch : Kawalan TouchPad - Customize pad sentuh sensitiviti anda untukmembantu mengelakkan daripada tersentuh dan mengaktifkan menatal maya untuk membolehkan menatal menegak dan mendatar dengan hanya sentuhan mudah.


AlienFX : Kawalan Lampu - Pilih daripada pelbagai warna dan peralihan kesanmerentasi zon yang berbeza, termasuk papan kekunci, pad sentuh dan banyak lagi.


AlienFusion : Kuasa Pengurusan - Anda memutuskan bila anda perlukan prestasi maksimum atau apabila mengikut skala semula untuk program-program yang lebihsetiap hari.

Anda Berminat?
Sila Layari Laman Web Yang Tertera

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...