Searching...
Saturday 13 October 2012
16:27 0

Yana Samsudin Nafi Tinggalkan MIG



Yana Samsudin

KUALA LUMPUR – Artis wanita yang bernaung di bawah syarikat produksi Metrowealth (MIG), Yana Samsudin menafikan cakap-cakap orang mengenai cerita dia bakal meninggalkan syarikat tersebut.
Yana ternyata terkejut dengan cerita yang diadakan kerana berasakan mustahil untuk dia membuat keputusan seperti itu ketika namanya kian meningkat naik.
Cerita mengenai Yana mahu meninggalkan MIG timbul berikutan seorang pelakon wanita lain, Lisa Surihani dikatakan juga mahu meninggalkan syarikat milik penerbit terkenal, David Teo.
Jadi, Yana dikatakan mahu mengikut jejak langkah Lisa.
“Ehh tak adalah, yang pasal Lisa dah tak bersama MIG pun Yana tak tahu. Tapi kalau kata Yana pun akan tinggalkan MIG tu memang tak betul la.
“Lagipun kontrak Yana bersama MIG pun masih ada beberapa tahun lagi. Yana pun tak tahu bagaimana cerita sebegini boleh timbul sedangkan Yana sendiri pun tak ada apa-apa rancangan lagi.
Jadi buat masa ini memang Yana akan terus bersama MIG. Itu yang pasti,” kata Yana yang dipetik dari portal Buahmulut.com.
Sementara itu, Yana meluahkan rasa terkejut kerana memenangi Anugerah Heroin Terhebat dalam Anugerah Blockbuster anjuran Astro pada awal bulan lalu.
Dia tidak menyangka dapat mengalahkan Lisa kerana berpendapat jumlah pengundi lebih memihak kepada isteri kepada aktor kacak, Yusry Abdul Halim itu.
“Saya tak sangka langsung akan menang untuk kategori ini sebab pada jangkaan saya yang akan menang ialah Lisa Surihani berdasarkan peminatnya yang ramai.
“Tapi Alhamdulillah saya ucapkan kepada semua yang mengundi dan ini semua ialah rezeki Allah S.W.T,” katanya.
Oleh: NAIMAH SHAARI

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...