Searching...
Sunday 17 June 2012
11:50 0

Tidak Takut - Tasha Shila Bersedia Jika Neelofa Mahu Saman!

DALAM peperangan 'dua dewi' ini, tiba-tiba saja nama Tasha Shila turut menjadi sebutan. Meskipun Tasha pernah membuat kenyataan mengenai kekecewaan terhadap Neelofa mengenai pertikaian kemenangannya itu di ABP, dia bagaimanapun tidak mahu diheret sama dalam situasi tegang ini.

Tasha yang dihubungi media berkata, dia enggan mencampuri urusan mereka, sementelah harus bertanggungjawab di atas kenyataan yang dikeluarkan Anzalna.

"Saya tidak tahu yang Anzalna jadikan saya sebagai punca untuk dia luahkan perasaan dia. Bagi saya, siapa yang pernah melalui perkara serupa akan faham dengan perasaan saya," katanya.

Tasha berkata, dia juga bersedia, andai Neelofa turut mahu menyamannya dan dia juga akan bertindak andai perlu.

"Saya tak takut jika dia (Neelofa) juga mahu menyaman sama dan saya bersedia jika dia berbuat demikian," katanya.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...