Searching...
Friday 8 June 2012
08:12 0

Sri Wani Naik Angin Di Mahkamah Tuduh Peguam Sendiri Bersubahat Malukan Dirinya

KUALA LUMPUR – Isteri ketiga bekas dekan, Sri Wani Choo Abdullah tiba-tiba naik angin di Mahkamah Tinggi di sini semalam dengan menuduh peguam suaminya, Muhammad Hafiz Ab. Rashid bersubahat untuk memenjarakan dirinya.

Sri Wani dengan suara tinggi sambil mengangkat tangan ke arah Muhammad Hafiz berkata, “Saya cukup sabar ni... Inikah orang Islam? Bersongkok dan berjanggut tapi bersubahat memalukan saya, saya ada bukti!”

Tindakan pemilik butik kecantikan itu mengejutkan galeri awam sehingga menyebabkan Hakim Syarie Abdul Walid Abu Hassan campur tangan dan menegur sikap Sri Wani, 37, dengan memintanya supaya bersabar dan tidak membuat bising.

Muhammad Hafiz turut bangun untuk membalas tuduhan Sri Wani namun kembali duduk selepas diarah oleh Abdul Walid supaya tidak mengeruhkan lagi suasana.

Sri Wani dipercayai tidak dapat mengawal kemarahan berikutan permohonan komital yang dibuat suaminya, Prof. Dr. Bahrom Sanugi, 61, kelmarin untuk memenjarakan dirinya selepas didakwa melanggar lapan perintah yang dikeluarkan oleh mahkamah pada 29 Disember 2010.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...