Searching...
Tuesday 5 June 2012
12:19 0

Panas ! Rakan Artis Kutuk Khai Dan Rosma Sombong Tak Bertempat

"TAK sangka pasangan suami isteri tu memang betul-betul berlagak. Dulu rasanya mereka tak macam tu, tapi sekarang aku dah tengok sendiri pasangan ini yang memang tak campur dengan orang lain," kata salah seorang artis pada wartawan media baru-baru ini.

Apa pula hal dengan Khai dan Rosma tu? Bila dirisik-risik rupanya ramai yang tengah berbulu dengan mereka. Semuanya bermula dengan satu persembahan di Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya beberapa minggu lalu.

Bila sudah berkumpul sementara menunggu persembahan tu, sudah pasti ramai artis yang berkumpul di belakang pentas. Masalahnya bila Khai dan Rosma langsung tak bercampur, semua rakan-rakan artis rasa pelik.

“Nak jadi anak seni ni bukan boleh menyombong sangat. Kalau duduk suami isteri pegang telefon masing-masing sampai habis majlis, itu bukan caranya.

“Cuma aku pelik sikit bila mereka mengasingkan diri begitu sekali. Apa masalah tak pula aku tahu tapi rasanya dalam ramai-ramai artis tu tak ada apa-apa masalah dengan mereka.

“Jadi kau tolong pesan pada Khai dan Rosma tu supaya tak berperangai macam tu lagi. Jangan ingat orang lain kat belakang tu tunggul kayu yang tak perlu dipandang," kata penyanyi ini lagi.

Betul ke Khai dan Rosma macam tu? Kalau betullah mereka macam tu sedihlah!

p/s : Panas bila artis lama buka mulut. - UO

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...