Searching...
Wednesday 13 June 2012
15:45 1

Panas ! Penyanyi Lelaki Bertatu & Jalani Gaya Hidup Playboy Itu Sebenarnya Awi Rafael??

KALAU di’ikutkan gaya penulisan e-mail yang kami terima lewat petang semalam, memang si pengirim seakan marah habis dengan penyanyi lelaki yang sedang popular ini.

Penyanyi popular ini di’katakan masih mengekalkan kehidupan liar beliau di’belakang para peminat yang mempercayai imej baik yang beliau bawa selepas membuat kemunculan pertama.

Walaupun ketika ini beliau mengakui memiliki kekasih hati, pengirim e-mail mendakwa penyanyi ini masih menjalinkan hubungan dengan bekas kekasih lama’nya.

Berderet juga nama yang di’senaraikan kepada kami lengkap dengan tempoh mula & tamat percintaan. Si pengirim seakan mempunyai pengetahuan tinggi tentang kehidupan penyanyi ini.

Oh berkaitan tatu? Anda boleh lihat sendiri gambar gambar yang di’kirim selepas ini. Tatu yang ada di’katakan wujud sejak beliau tinggal di’luar negara lagi. - ROTIKAYA
 Dan ini laporan sebuah blog hiburan terkenal Media Malaya
 
Jeng! Jeng! Jeng! Terperanjat jugak kami terima email ni. Masakan masa awal tahun ini, heboh gosip apabila Awi Rafael mempunyai tatoo di badan dan gosip menuduhnye sentiase memakai baju lengan panjang untuk menutup tatoo di badannye.

Ketika itu, Awi Rafael menafikan gosip tersebut dan mencabar mereka yang menyebar gosip untuk menunjukkan gambarnye bertatoo. Salah seorang peminat Media Malaya telah menghantar dua keping gambar dengan kiriman teks bertajuk Awi Rafael penipu serta keterangan bahawa Awi Rafael mempunyai tatoo di lengan dan bahu serta satu gambar kelihatan seperti dia sedang memegang segelas air beralkohol.

Kami tidak berani mengesahkan kebenaran gosip ini. Biar tuan punye badan, Awi Rafael memberi jawapan mengenai isu ini. - Media Malaya
Adakah benar Awi Rafael yang dimaksudkan?

1 comments:

  1. biasala ...artis....klu islam pn islam baka.... 1% je blh pakai....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...