Searching...
Friday 15 June 2012
18:32 0

Panas ! Ini Buktinya Tiz Zaqyah Layan Remy Macam Sampah!

KUALA LUMPUR, 15JUN2012: Sejak kebelakangan ini, hubungan pasangan selebriti yang sedang hangat bercinta iaitu Tiz Zaqyah dan Remy Ishak nampaknya seperti retak menanti belah.

Semuanya gara-gara status Remy melalui akaun Twitter miliknya yang mana telah mengadu dilayan seperti sampah selepas dimasukkan ke hospital kerana demam panas.

"Masuk hospital, demam panas. Call girlfriend tetapi dapat layanan macam sampah. Nasib badan," tulis Remy di akaun Twitter miliknya kelmarin.

Malah, hero filem Cun ini turut mengadu sudah lama bersabar dengan karenah teman wanitanya itu.

Pun begitu, Remy masih berharap untuk menerima kata -kata semangat serta perhatian dari kekasihnya itu, namun ianya dibalas hampa Tiz dengan alasan penat.

Sewaktu bertemu Tiz ketika tayangan perdana drama bersiri Dejavu di Kinabalu, pelakon yang mula mendapat perhatian menerusi drama Nur Kasih enggan mengulas lanjut berhubung perkara ini.

"Mungkin dia sakit. Entahlah, saya biarkan sahaja," jawabnya pendek.

Bagaimanapun, apabila ditanya adakah dia sendiri ada pergi melawat kekasihnya itu, Tiz Zaqyah menjawab kini sedang sibuk dengan penggambaran drama Dejavu di Kinabalu.

"Saya tengah menjalani penggambaran," jelasnya ringkas.

Enggan mengulas lanjut menegenai apa yang berlaku terhadap hubungannya kini, Tiz bagaimanapun berharap agar semua pihak tidak menghakimi dan menghukum mana-mana pihak.

"Saya tidak gemar bercakap mengenai soal peribadi. Apa sahaja yang keluar daripada mulut saya akan terus menjadi perbualan orang dan tiada bezanya.

"Cukup lah, saya tidak mahu ia digembar-gemburkan lagi," luahnya.

Tiz Zaqyah bakal muncul dengan drama bersiri dalam slot Akasia TV3 berjudul Dejavu di Kinabalu bersama Aqasha sebagai pasangannya setiap hari Isnin hingga Khamis mulai 18 Jun ini. - murai

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...