Searching...
Tuesday 19 June 2012
21:12 0

'Ciuman Pertama Saya Dengan Selena Adalah Yang Terbaik Dalam Hidup Saya' - Justin Bieber

ARTIS Hollywood popular yang menjadi kegilaan ramai anak gadis masa kini, Justin Bieber telah mengeluarkan kenyataan ‘berani mati’ semalam.

Pastinya kenyataan yang disampaikan itu akan mengguris hati sesetengah peminat fanatik penyanyi muda itu.

Ciuman pertama saya dengan Selena ada yang terbaik dalam hidup saya. Di dalam kereta. Secara tidak sengaja dan saya agak takut ketika itu,” kata Bieber.

Nampaknya kejadian dua tahun lalu masih segar dalam ingatannya.

Pada masa yang sama, artis berusia 18 tahun itu berharap supaya kenyataan yang disampaikan itu tidak mengguris hati mana-mana peminatnya.

Justin Bieber, 18, yang kini sedang hangat dilanda cinta bersama Selena Gomez, 22, masih sedaya upaya untuk tidak membawa hal peribadi itu kepada peminat-peminat yang disayangi.

“Ia adalah kehidupan peribadi saya dan saya akan asingkannya dari kerjaya dan peminat,” kata Bieber memetik dari laporan laman web MTV.

Mungkin tindakan Bieber yang berani memberi kenyataan sebegitu telah memerangkap dirinya apabila ada peminatnya mula kecewa.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...