Searching...
Sunday 27 May 2012
16:11 0

Ustaz Azhar Idrus terhangat minggu ini



KUALA LUMPUR, 27 Mei: Artikel blog daripada http://al-hajari.blogspot.com membongkar mengapa kuliah perdana Ustaz Azhar Idrus di PICC yang dijadualkan pada 26 Mei telah dibatalkan adalah artikel paling popular di Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke 21.

Di tempat kedua juga diungguli oleh artikel blog bergambar http://kerabubersuara.blogspot.com mengisahkan betapa besarnya pengaruh Ustaz Azhar Idrus dengan wanita Yang Telah Berhijrah Menutup Aurat.

Artikel membongkor siapa Shahrul Nasrun Kamarudin, yang menyerang rumah Datuk S Ambiga minggu lalu menduduki tempat ketiga. Rupa-rupanya beliau ialah CEO Red Carpet, syarikat pengurusan program yang kantul akibat kegagalan 'Karnival Kelantan Fiesta 2010' selepas diserang ribut.

Artikel bergambar daripada http://naimnikmat.blogspot.com mengisahkan bagaimana cara biasa Mursyidul Am PAS Tuan Guru Datuk Nik Aziz Nik Mat bersama rakyat menduduki tempat keempat.

Di tempat kelima ialah artikel bergambar kelakar daripada http://naimnikmat.blogspot.com yang mempersoalkan adakah Umno kini berhadapan dengan sabotaj parti.

Berikut ialah 10 artikel terhangat Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu, 20 Mei hingga 26 Mei, 2012.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...