Searching...
Thursday 10 May 2012
19:48 0

Tetap ingin kahwin walaupun bukti menunjukkan mereka adalah adik- beradik

Bermula pada awal pertemuan yang tak terduga mereka berkenalan di sebuah kelab malam di Ireland dan jarak rumah mereka berdua lebih kurang 100m.Mereka pada mulanya hanya berkawan dan kemudian saling cinta -mencintai.


Tetap mahu berkahwin

Sehingga mereka mendapat seorang anak walaupun tidak bernikah. Setelah itu James dan Maura (bukan nama sebenar) ingin bertemu dengan ibu  Maura, kerana ibunya ingin berkenalan dengan calon menantunya dan ibunya mendapati mereka berdua  memiliki nama ayah yang sama.Ibunya telah membuat penyiasatan dan mendapati mereka berdua adalah adik beradik yang mempunyai bapa yang sama dan berlainan ibu.

Tak puas dengan kenyataan itu James dan Maura pun melakukan ujian DNA dan ujian itu membuktikan mereka adalah adik beradik. Namun hal ini tidak membuat cinta diantara mereka goyah, mereka berdua tetap komitmen untuk meneruskan hubungan walau Undang Undang setempat di Ireland melarang pernikahan mereka. Mereka juga bercadang untuk memiliki anak yang kedua.

Kejadian ini bermula ibu  James menjalin hubungan dengan seorang pemuda berusia 19 tahun hingga lahirnya  James.Namun begitu ibu akhirnya bercinta pula dengan pemuda yang lain.Kedua ibubapa James akhirnya berpisah membawa haluan masing-masing. Ayah James berkahwin dengan wanita lain sehingga mendapatkan anak perempuan bernama Maura.Sijil kelahiran mereka berdua dengan jelas mereaka mempunyai nama ayah yang sama.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...