Searching...
Friday, 25 May 2012
15:26 0

Seorang Transgender Dari Jepun Memasak dan Menjual Alat Kelaminnya Sendiri


Ok, sebelum membaca berita ini disarankan untuk meletakkan beg plastik di depan komputer.





Kita menuju Jepun, dimana seorang ilustrator transgender asal Jepun, Mao Sugiyama (dikenal dengan julukan "HC"), menawarkan alat kelaminnya sendiri yang telah dibumbui dan direbus secara publik. Enam orang yang "beruntung" dapat merasanya dengan membayar  untuk setiap porsi. Daging "istimewa" tersebut didapatkan Sugiyama setelah melakukan operasi peralihan gender pada hari ulang tahunnya yang ke-22.

Sugiyama pada awalnya menawarkan makanan eksotis itu di Twitter pada pertengahan April lalu kepada siapapun orang pertama yang bersedia membayar sejumlah wang. Namun, setelah tweet Sugiyama ramai diperbincangkan, dia pun mempersiapkan sebuah perjamuan publik yang diberi judul "Ham Cybele - Perjamuan Abad Ini" di Asagaya Loft, Suginami Ward, Tokyo.

Sebelumnya, keenam orang yang akan dijamu diminta untuk menandatangani surat pernyataan yang membebaskan Sugiyama dan pihak penyelenggara acara dari semua kemungkinan yang akan ditimbulkan dari memakan daging Sugiyama. Sugiyama menyatakan bahawa sebelum operasi dia telah diuji dan dinyatakan bebas dari semua penyakit kelamin serta belum mulai menerima terapi hormon wanita.


Sebenarnya banyak penduduk yang mengeluh dan menyatakan keresahannya terhadap acara ini, tetapi seorang juru cakap polis mengatakan mereka tidak boleh melakukan apa-apa kerana tidak ada peraturan yang melarang secara hukum tentang tindakan kanibalisme di Jepun.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...