Searching...
Sunday 13 May 2012
17:38 0

Pelik sangat ni - Parking Kereta Atas Pokok




Seorang lelaki di Poland  terkejut ketika menemukan kereta kesayangannya bergayut diatas satu pohon besar. Apa sebenarnya yang telah terjadi?
Pagi itu, penduduk desa Lubczyna di Poland , Zbigniew Filo, tak berhasil menemukan kereta Ford Escort putihnya di tempat yang biasa. Dengan penuh rasa heran, ia berusaha mencari di tempat lain. Dirinya pun terkejut ketika melihat sebuah benda beroda empat tergantung di atas sebuah pohon besar   dekat rumahnya.

Polis yang dipanggil segera menurunkan kereta tersebut dari atas pohon.
Tak ada informasi yang jelas bagaimana kereta itu boleh berada di atas pohon, namun diketahui sebuah kereta crane disewa pada malam sebelum kejadian ini terjadi.

Uniknya, tetangga yang diwawancarai oleh media khabar setempat mengatakan: "Siapapun, atau apapun yang terjadi, mungkin hal ini adalah sesuatu yang bagus, kerana dia (Filo) adalah seorang pemandu  yang berbahaya dan dapat membunuh seseorang.

"Mungkin dia akan berfikir dua kali mengenai cara mengemudinya yang membuat rambut berdiri dan mencuba mendapatkan lesen memandu  , atau siapa yang tahu kedepannya kereta tersebut akan berakhir dimana?"
Filo yang berusia 24 tahun dan masih belum memiliki SIM berjanji akan segera memperbaiki caranya memandu.
"Saya mengerti pesan dari kejadian ini," ujarnya. "Tapi saya fikir ini sedikit keterlaluan."

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...