Searching...
Sunday 27 May 2012
20:32 0

Nenek 'Hot' Jadi Pelacur Dicekup


hiasan
SEREMBAN – Seorang nenek berusia 63 tahun antara 25 wanita yang ditahan kerana disyaki terlibat dalam kegiatan pelacuran di hotel bajet di bandar ini, petang kelmarin.

Dalam operasi bermula 3.20 petang itu, warga emas berkenaan ditahan dalam serbuan dilakukan Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Negeri Sembilan secara berasingan di tiga hotel bajet di bandar ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Hamdan Majid berkata, serbuan dilakukan selepas polis melakukan risikan setelah mendapat maklumat mengenai kegiatan pelacuran yang ditawarkan di hotel berkenaan.
Wanita dipercayai terlibat kegiatan pelacuran menyorokkan muka selepas ditahan
di sebuah bilik hotel bajet di Seremban, kelmarin.

“Serbuan di dua hotel bajet, kita berjaya menahan 16 wanita tempatan termasuk lapan warga Indonesia yang disyaki pelacur.

“Bagi serbuan ketiga pula, sembilan wanita warga tempatan ditahan. Kesemua ditahan berusia 19 hingga 63 tahun,” katanya kepada pemberita, di sini semalam.

Hamdan berkata, turut ditahan, tiga lelaki menjadi penjaga premis berusia 39 hingga 43 tahun bagi membantu siasatan.

"Selain itu, 14 pelanggan berusia 18 hingga 56 tahun, termasuk seorang warga asing yang berada di tiga-tiga hotel berkenaan turut ditahan," katanya.

Beliau berkata, polis akan mempergiatkan lagi operasi seumpama itu secara berterusan bagi memastikan aktiviti tidak bermoral di negeri ini dapat dibanteras sepenuhnya.

"Orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat mengenai kegiatan seperti itu boleh menghubungi talian hotline IPK negeri iaitu 06- 7619999 atau balai polis berdekatan," katanya

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...