Searching...
Sunday 27 May 2012
15:48 0

Mayat Bayi Dalam Periuk - Kes Selesai Yang Masih Menjadi Tanda Tanya!

BATU PAHAT: Kes berkaitan kematian Asyraful Iskandar Mohd Noor, bayi lelaki berusia dua bulan yang ditemui meninggal dunia di dalam periuk di bawah kabinet dapur kediaman keluarganya di Kampung Seri Ladang, Rengit di sini, kelmarin, dianggap selesai.

Ketua Polis Daerah Batu Pahat, Asisten Komisioner Din Ahmad berkata, siasatan pihaknya mendapati tiada unsur jenayah membabitkan kematian Iskandar.

“Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut dan kami sudah merekodkan keterangan daripada keluarga mangsa. Ia kini dianggap selesai,” katanya, semalam.

Dalam kejadian kelmarin, Iskandar dikatakan hilang daripada buaian di kediamannya sebelum ditemui di dalam periuk oleh polis yang melakukan siasatan di sana.

Sebelum itu, bapa mangsa, Mohd Noor Salleh, 58, mendakwa pada hari kejadian iaitu jam 8 pagi, dia ke Klinik Kesihatan Seri Merlong dan kembali semula sejam kemudian dan mendapati isterinya, Zarinah Dahalan, 42, berada di muka pintu dan memaklumkan Iskandar hilang daripada buaian.

Menurut Noor, mereka bersama jiran berusaha mengesan Iskandar namun gagal sebelum membuat laporan di Balai Polis Rengit.

Iskandar bagaimanapun ditemui di dalam periuk dan disahkan meninggal dunia oleh doktor pakar di Hospital Batu Pahat akibat kegagalan fungsi otak. - metro

ITU Laporan sebuah media tempatan hari ini berkaitan kes kematian bayi berusia dua bulan yang di temui mati dalam periuk selepas dilaporkan hilang dalam buaian semasa dalam jagaan ibunya sendiri! Apa yang menjadi tanda tanya adalah bagaimana bayi berusia dua bulan itu boleh berada di dalam periuk tersebut?

Polis mengesahkan tiada unsur jenayah membabitkan kematian - adakah kes ini dikaitkan dengan unsur mistik? atau mungkin ibu bayi itu mengalami hilang ingatan, schizophrenia atau sebagainya, masih menjadi tanda tanya.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...