Searching...
Friday 1 June 2012
00:52 0

Lelaki Kacak Semakin Mengganas



Kebanyakan blogger kacak kat Malaysia ni sedang sibuk memekatkan keyword Lelaki Kacak kat blog masing-masing. Tinggal lebih kurang sebulan lagi peraduan yang dianjurkan oleh lelaki kacak Titan akan tamat.

Berbagai cara, skill, usaha yang dicurahkan ke dalam blog bagi memikat hati Google. Gambar kat atas menunjukkan ranking terkini keyword lelaki kacak kat Google Malaysia. Semuanya hebat-hebat sebab berjaya menambat hati Google supaya meletakkan entri lelaki kacak mereka pada kedudukan paling atas.


Entri saya sendiri sekarang berada pada kedudukan ke-18 pada halaman kedua SERP dengan entri yang bertajuk Lelaki Kacak Lelaki Handsome. Sebenarnya agak malas nak memekatkan kata kunci lelaki kacak selepas buat entri tersebut sebab tengok persaingan terlalu sengit. Rasa macam dah nak putus asa.

Tapi, bukan semudah tu untuk mengalah hehehe. Dengan masa yang dah singkat, saya akan cuba untuk menmbahkan lagi kepekatan lelaki kacak dalam blog ni. Walaupun tak berjaya mendapat tempat 5 teratas, sekurang-kurangnya dapat berada kat page pertama Google SERP.

Kepada semua blogger lelaki kacak yang bertanding, teruskan usaha gigih anda biar nampak terbaik di mata Google sekaligus meletakkan entri blog lelaki kacak anda di kedudukan yang terbaik.


*SL punya gambar pernah ada dekat google image, gambar 1st sekali. atas keyword lelaki kacak! hahaha. skrg xde lagi.. selamat!! hahhahha..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...