Searching...
Thursday 17 May 2012
18:03 0

Aishwarya Rai Dituduh Mengkhianati India Kerana Gagal Turunkan Badan Selepas Melahirkan



Aishwarya Rai dianggap mengkhianati India kerana gagal menurunkan berat badan selepasmelahirkan (India Today Group/Getty Images)

Dia adalah mantan Miss World, seorang artis Bollywood sukses dan menikah dengan anak dari salah satu bintang yang paling dicintai di India.
Aishwarya Rai Bachchan terkenal di peringkat  internasional di Hollywood melalui  filem Bride and Prejudice, dan bahkan Julia Roberts menyebutnya sebagai perempuan paling cantik di dunia.

Inilah yang membuat Aishwarya Rai menjadi salah satu wanita paling dikagumi dan dihormati di India, dan bahkan di dunia. Tapi ketenaran tersebut tampaknya adalah sesuatu yang harus dibayar oleh bintang berusia 38 tahun ini.

Sejak kelahiran puterinya pada November tahun lalu, Aishwarya Rai secara telah terbuka mengatakan bahawa dia tidak terburu-buru untuk kehilangan beberapa kilo berat badannya yang diperoleh selama masa kehamilannya.
Model dan artis yang memenangkan gelar Miss World pada tahun 1994, mempertahankan pilihannya, dan mengatakan bahawa dia hanya ingin menikmati peranannya sebagai seorang ibu.

Tapi bintang yang menikahi Abhishek Bachchan, anak dari aktor yang paling dicintai di India, Amitabh Bachnan, pada tahun 2007, berujung pada komentar miring menjelang penampilan ke-10 nya di festival film Cannes minggu depan, dimana spekulasi meningkat tentang bagaimana ia akan terlihat nanti.

Para komentator mencerca   bintang terkenal itu kerana membiarkan penggemarnya kecewa kerana menolak untuk menurunkan berat badannya.
Banyak yang menyarankan sang bintang untuk mendapatkan kembali bentuk tubuhnya sebelum hamil, sebagai sebuah ‘tugas’ baginya untuk para penggemar.

Salah satu website memposting video dari Aishwarya Rai, dengan membandingkan fotonya yang langsing diantara antara gambar-gambarnya sesudah melahirkan.

Klip yang berjudul ‘Aishwarya Rai’s shocking weight gain’ dan diiringi efek suara gajah, telah dilihat lebih dari 500,000 kali.
Beberapa komentar yang ditinggalkan dalam video membuktikan bahawa banyak yang menonton klip ini memiliki sedikit simpati untuk Aishwarya, dan menganggap ia telah mengkhianati India.

“Dia adalah seorang artis Bollywood dan itu adalah tugas dia untuk terlihat baik dan bugar,” bunyi salah satu komentar. Sementara yang lain menambahkan: “Dia perlu belajar dari orang seperti Victoria Beckham yang kembali ke ukuran semula satu minggu setelah mereka melahirkan.”

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...