Searching...
Saturday 28 April 2012
14:34 0

Windows Vista & 7 Activation Crack


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Kenai or ingat tak saya? hehe
I'm back with special entri.
Iaitu Activation Windows Vista dan 7

Saya syorkan anda format la PC anda sendiri kerana kedai2 yang buat tak semua jujur =)
Ada sesetengah kedai menanam virus dalam pc anda, dengan mengharap anda akan datang lagi jika pc anda masalah.
(* saya pun buat gak servis format2 ni. tapi saya jujur na ^^ )
Modal CD or DVD tak mahal mana pun.
Nak cari CD or DVD tu kena teliti..
Jika PC anda 32-bit, cari cd/dvd yang tertulis x86 or 32-bit
Jika PC anda 64-bit, cari cd/dvd yang tertulis x64 or 64-bit
( jangan leka, silap beli, install. rugi masa ^.P )
*make sure anda download dahulu driver pc anda untuk kesenangan masa depan anda ^^

Activation ini boleh dikatakan bergunalah.
Kerana apa?
Selepas install windows vista or 7 apa2 sahaja version ( Professional or Ultimate ka )
Install semua driver yang ada,
Install windows update yang ada,
KECUALI satu update ni
Update for Windows 7 ( KB971033 )

Kerana apa?
Kerana itu update yang akan check windows anda original or lanun,
Jika lanun, akan jadi screen hitam tu ( windows not genuine ^^ )

Untuk menghindari masalah itu,
Klik kanan kat update yang berkod ( KB971033 ) itu dan pilih " Hide Update "
Selepas itu, ada boleh update windows anda seperti biasa =)

Uih, jauh gila keluar topik..hehehe
Sorry =(

Mula2 anda kena sedut dulu.
Bukan sedut air, tapi sedut perisian ni ^^
Windows Loader

Kemudian?
Extract file tersebut dan klik file bernama Windows Loader.
Selepas itu akan keluar perisian tersebut.
Saya puji perisan ini kerana tidak perlu menekan " Rus as Admin*bla2 "
Just tekan install dan tunggu.
Kemudian lihat sama ada dia suruh restart or tak =)


p/s : hanya untuk orang yang baru format windows lanun. Untuk windows yang dah install, susah. saya dah cuba =(

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...