Searching...
Saturday 28 April 2012
21:49 0

Tv3, ini ke yang lue cakap 300 orang?


Gua amat berkecil ahti dengan tv3. Citer dia gini. Tengah dok terdemo demo bersih tiba2 gua dapat panggilan telefon.

Member gua : Weyy ko kat ne sekarang?

Gua : Kl neh masjid jamek sesak siott

Member gua : Ramai orang datang? Ada 1,000? Tv3 lapor 300 orang datang.

Gua : Apa? 1,000 pun takde der. Lebih ada lah. 300 orang jek tv3 cakap? Bengong arh ko tv3. Jap.. gua g sediakan bukti.

Selepas mendapat panggilan telefon tersebut gua pun sedaya upaya mencari taktik macam mana nak pergi ke tingkat tinggi dan membuktikan kata2 tv3 tue jahat. Macam2 taktik gak gua fikirkan time tue last2 gua dapat idea bahawa elok gak gua berlakon naik lrt der.. bukan rugi apa pun kan?

Dan hasilnya seperti di bawah neh. 300 otak kaw larh tv3..








Gambar di ambil dari dua lokasi berlainan. Depan dan belakang. Perhatikan betul2 oke.

300 orang otak kaw la tv3

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...