Searching...
Monday 23 April 2012
08:21 0

Nicky Minaj Terkejut Dicium Madonna

SELEPAS sekian lama berdiam diri akhirnya penyanyi unik, Nicky Minaj telah mengeluarkan kenyataan tentang insiden dirinya yang bercium dengan penyanyi veteran sensasi, Madonna pada persembahan separuh masa kejohanan Super Bowl di New York pada Februari lalu.

Nicky, 29, mengakui dia agak terkejut apabila dicium oleh bintang tersohor berusia 53 tahun itu.

"Saya tidak merancang untuk bercium dengan Madonna pada persembahan itu," ujarnya ketika muncul dalam program bual bicara The Graham Norton Show baru-baru ini.

"Saya sungguh terkejut apabila Madonna tiba-tiba mencium saya sedangkan saya tidak menciumnya semula. Saya tidak menjangka itu akan berlaku dan saya sungguh terperanjat seperti juga semua penonton yang menyaksikan persembahan tersebut," ungkapnya.

Tambah Nicky: "Saya menggeletar dan terdetik dalam hati, 'Adakah ini (dicium Madonna) benar-benar berlaku, kenapa dia buat begini?' Ia sesuatu yang pelik dan bibir Madonna sangat lembut."

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...